WIE?

Italië in Nijmegen. Een hapje eten: niet te moeilijk, precies goed en super lekker. Wederom is Bar Pasta een opdrachtgever waarin smaak het leidende begrip is. Bar Pasta wilt zich onderscheiden. Dat doen ze al met het bord op tafel. Maar ook online willen ze gezien worden voor wat ze waard zijn. Daarvoor was een strakke huisstijl nodig. Een die ze helpt op zowel online als offline kanalen.

DE CASE

Nadat Bar Pasta een beeldmerk aanleverende die ze zelf hadden ontwikkeld ben ik aan de slag gegaan met het doorontwikkelen van een complete huisstijl. Van drukwerk op en rondom het pand, van website tot de menu’s op tafel. N!CKS ontwikkelde een identiteit voor Bar Pasta waarmee ze absoluut gezien mogen worden. En wat een resultaat. Na nog geen jaar officieel geopend te zijn worden ze al overal in Nijmegen herkend.

WAT VINDT DE KLANT?

Na het aanleveren van onze ideeën is het heel erg snel gegaan met N!CKS. Nick heeft onze identiteit professioneel benaderd en gezorgd dat we al snel op verschillende kanalen konden beginnen om ons nieuwe concept te promoten. Inmiddels is de identiteit van Bar Pasta zo gegroeid dat we ons inmiddels niet anders meer kunnen voorstellen. – Vera Badovini, Eigenaresse